lottonumerois ja veikkauksen puserois

teinipeili

7D

eli tästä tällänen hätänen postaus! jos nyt vappuun palataan nii se meni aika penkin alle, oon kuunnellut ihmisten juttuja ja suurimmalla osalla just tämän vuoden vappu meni penkin alle. mikäköhän tässä vuodessa oli sitten eri kuin muissa. mutta ei siitä sen enempää! tuli viimeviikon torstaina 18 vuotta täyteen ja käytiin kavereiden kanssa sitä vähän juhlistamassa, eikä olis jeessimpää syntymäpäivää olla. ja nyt tähänpäivään, eli tollanen Canonin 7D tarttu tosta rajalasta mukaan! oon kelaillu jo tätä pidemmän aikaan ja vihdoin sain ostettua! tossa nyt parit hätäset kuvat tältä illalta. mut hei palaillaan, vähän useammin.

The Naked And Famous - Girls Like You

8 kommenttia:

Tim Kiukas kirjoitti...

Hohoh Onnee! ja hyvän kameran valitsit!

Anonyymi kirjoitti...

heitota satuks tuntemaa ketään Ilee/ Ilaria taijotain:D tietääkseni opiskelee kans omniassa kans jollai tollasel media linjalla. ja sulla on muute kans kiva ploki! ja jee jos palailet vähä useemmi=)

jenna kirjoitti...

Vou, ootsä 93?
Oon kelaillu et oisit syntyny 92 tai 91..

julius kirjoitti...

Tim Kiukas:
kiitosta! joo mä oon kuullu kans paljon positiivista tosta!

Anonyymi:
En mä kyllä tunne. voi olla että se on rinnakkaisluokalla tai jotain! ja joo koitan palailla vähän useammin!

nennq: ihan -93 olen!

Iman kirjoitti...

Mulla taas oli toosi jees vappu ja ohhoh, luulin että oot vanhempi :-D onnea!

julius kirjoitti...

IMAN: hyvä! haha kuulen tota aika paljon. ja kiitos!!

Rowina kirjoitti...

no vappu oli vappu, ja kameras on jepa! Haha oli sellaset syndet et ei huhu.

julius kirjoitti...

Rowina: haha jjep!